KÜÇÜK VE BUTİK OTELLER SİTESİNE HOŞGELDİNİZ

Sevgili Gezginler,

Yaklaşık 14 yıl önce, diyar diyar gezdiğimiz memleketimizde keşfettiğimiz güzellikleri sizinle paylaşmak istedik.
Meraklısı için bir dizi seyahat kitapları ve Küçük Oteller Kitabı'mızı yayınlamaya başladık.

Beklemediğimiz bir ilgi ile karşılaştık.

Türkiye’deki seyahat ve konaklama alışkanlıklarına yenilikler getirmenin yanı sıra
‘küçük ve butik otel’ kavramının oluşmasında öncülük ettik.
Kendimiz bile harekete geçirdiğimiz çağlayanın büyüklüğünü ve coşkusunu ilk başlarda kavrayamadık.
Hobi olarak başladığımız otel tanıtımları yepyeni bir trendin temelini oluşturdu.
Memleketin Ege, Akdeniz kıyı şeridinin çok ötesinde dahi birbirinden özel ve özenli oteller açılmaya başladı.
İtina ile ‘butik otel’ tanımlamasını kullanmamaya çalıştık. Fakat başta medya olmak üzere herkes bu kavramı pek sevdi. Daha da direnmenin âlemi yok, bundan böyle biz de dağarcığımıza bu deyimi katıyoruz.

***

Sevan Bey ile başlayan ikili seyahat ekibimiz gelişti ve yeniden şekillendi.
İki kız kardeş olarak her yıl yine binlerce kilometre yol kat ediyoruz.
Sizin için en "en"leri arıyoruz.
Küçük ve Butik Otelcilik anlayışı yıllar içersinde inanılmaz gelişti.
Temel ilkelerimizden hiç taviz vermedik.
Güler yüz ve temizlik olmazsa olmazlarımızın başı.
İşletmenin kişiselliği ve kimi zaman amatörlüğü bize heyecan verici geliyor.
Öte yandan trendler değişti son derece hip döşenmiş oteller de gönlümüzü fethetmeyi başarıyor.

Velhasıl, Küçük ve Butik Oteller rehberimiz gayet subjektif bir değerlendirmenin ürünüdür.
Sevdiğimiz, kalmaktan mutluluk duyduğumuz ve arkadaşlarımıza da tavsiye edebileceğimiz Küçük ve Butik Otelleri seçtik.

Bazılarını dünya tatlısı ev sahipleri nedeniyle, bazılarını akıllara durgunluk veren konumları nedeniyle, bazılarını olağanüstü bahçeleri nedeniyle, bazılarını restorasyona veya dekorasyona harcadıkları göz yaşartıcı emekleri ve zevkleri nedeniyle, bazılarını muhteşem yemekleri nedeniyle seçtik. Ama hepsini sevdik.

***

Küçük Oteller Kitabı piyasaya çıktığından bu yana en iyi referans yayın olarak her yıl satış rekorları kırıyor. Bu mutluluğu yepyeni, muazzam bir site ile tamamlıyoruz şimdi. Bütün dünya Türkiye’nin en güzel küçük otellerine daha hızlı ulaşacak.

Sevgili Gezginler,

Sizlerden gelen öneri ve istekleri de değerlendirerek yapmış olduğumuz yeni sitemiz çok kullanışlı oldu.
Otel tanıtım siteleri arasında galiba en iyi ve dürüstü yine biziz.

Anılarınızı, önerilerinizi, deneyimlerinizi bizimle paylaşmaya devam edin.